To nic innego jak leczenie próchnicy zębów.

Dzięki temu zapobiegamy rozprzestrzenianiu się tej choroby i możemy cieszyć się pięknym uśmiechem przez długie lata.

W gabinecie Skydental wykorzystuje się materiały najwyższej jakości, dzięki czemu jesteśmy w stanie zagwarantować Państwu wieloletnie utrzymanie się wykonywanych wypełnień. Ponadto uzyskujemy też piękną estetykę, dzięki możliwości dobrania idealnego koloru materiałów w stosunku do zębów.

Warto wiedzieć:

• Próchnica jest chorobą.

Powstaje w wyniku kontaktu bakterii, które są w ustach, z zębami, na których jest cukier z pokarmu. Przenosi się w jamie ustnej z zęba na ząb drogą kontaktową, a więc, jeśli jeden ząb zostanie zarażony próchnicą, to już po krótkim czasie ząb koło niego również zostanie zainfekowany.

Tylko całkowite usunięcie próchnicy z jamy ustnej , daje gwarancję wyleczenia.

Jeśli wyleczone zostanie kilka zębów, a w jamie ustnej znajdują się też zęby niewyleczone, to po pewnym czasie próchnica zaatakuje znowu zęby zdrowe.

• Próchnica nie boli !

Jeśli ząb boli jest to sygnał, że niestety jest już konieczne leczenie kanałowe lub ząb kwalifikuje się do usunięcia.

Próchnica rozwija się podstępnie i tylko wprawne oko stomatologa jest w stanie zobaczyć ją tam, gdzie nam się wydaje, że mamy zdrowego zęba czy zwykłą plombę.

Każde leczenie w gabinecie Skydental jest wykonywane w powiększeniu – za pomocą lup albo mikroskopu. Dzięki temu jest większa kontrola nad leczeniem oraz mniejsze ryzyko przeoczenia np. próchnicy.